CERINȚELE POSTULUI:
- Studii superioare economice – diplomă de licență – economist
- Experiență în domeniul contabil -program Petrescu
- Abilități, calități și aptitudini necesare postului:
– rezistență la stres, disponibilitate la program prelungit, la muncă în echipă
PRINCIPALELE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:
- Răspunde de înregistrarea corectă în evidenţa contabilă a operaţiunilor reflectate în documentele justificative cât şi de legalitatea documentelor ce stau la baza operaţiunilor contabile;
- Răspunde de conţinutul lucrărilor pe care le întocmeşte şi asigură prezentarea acestora şefului de birou la termenele stabilite sau şefului ierarhic superior;
Sarcinile de serviciu enumerate nu sunt limitate, răspunderea revenind şi pentru realizarea oricăror dispoziţii primite din partea conducerii regiei;
- ţine evidenţa sintetică şi analitică a contului 301 ”Materii prime”, 3024 “Piese de schimb”, 3028 “Materiale auxiliare”
- La sfârşitul lunii se întocmeşte balanţa analitică de materiale pe fiecare post balanţier în parte şi lunar se va face punctajul cu fişele de magazie;
- ţine evidenţa contului 303.11 “Obiecte de inventar în depozit şi folosinţă”, întocmind fişele de operaţiuni diverse şi balanţa analitică, punctajul lunar cu fişele de magazie, a obiectelor de inventar în depozit;
- în contabilitate, evidenţa bunurilor se ţine atât cantitativ cât şi valoric;
- întocmeşte nota contabilă cu intrările şi ieşirile de obiecte de inventar;
- ține evidenta contului 482”Decontari intre subunitati
ACTE NECESARE PARTICIPARII LA CONCURS:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei ;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 30 de zile anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae;
- copie certificat de naștere;.
- copie certificat de căsătorie, dacă este cazul.
Concursul se va desfășura conform Procedurii Operaționale de concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul R.A.AD.P.F.L Craiova.
Tipul probelor de concurs: probă scrisă și interviu .
Dosarele se depun la Registratura regiei până la data de 10.03.2025.
Rezultatul selecției dosarelor de concurs se afișează în data de 11.03.2025, la sediul RAADPFL Craiova.
Eventualele contestații privind rezultatul selecției dosarelor de concurs se depun la sediul regiei, până la data de 12.03.2025, până la ora 16:00;
Rezultatul soluționării contestațiilor cu privire la selecția dosarelor se afișează la sediul regiei, în data de 13.03.2025.
Rezultatul probei scrise se afișează în data de 14.03.2025, la sediul regiei;
Eventualele contestații privind rezultatul probei scrise se depun la sediul regiei, până la data de 17.03.2025, până la ora 16:00;
Rezultatul soluționării contestațiilor cu privire la proba scrisă se afișează la sediul regiei, în data de 18.03.2025.
Interviul: se desfășoară la sediul RAADPFL Craiova, strada Brestei, nr. 129 A, localitatea Craiova, în data de 19.03.2025, ora 10:00;
Rezultatul interviului se afișează în data de 19.03.2025, la sediul regiei;
Eventualele contestații privind rezultatul interviului se depun la sediul regiei, până la data de 20.03.2025, până la ora 16:00;
Rezultatul soluționării contestațiilor cu privire la interviu se afișează la sediul regiei, în data de 21.03.2025.
Durata contractului de muncă aferent postului este determinată de 6(șase) luni cu posibilitate de prelungire.
– Legea nr.82/1991 a contabilitatii, republicata, actualizata;
– Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, actualizata;
– Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
– OMFP nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind
organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de
conturi si instructiunile de apicare a acestuia, actualizat;
– Ordinul nr. 3512/2008 privind documentele financiar-contabile, actualizat;
– Decretul nr. 209 /1976 pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă;
– Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si
răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor;
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea
sistemelor moderne de plată;
– Legea nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare
privind operațiunile de încasări şi plăți în numerar şi pentru modificarea şi
completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind
introducerea sistemelor moderne de plată;
– Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind
organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,
datoriilor si capitalurilor proprii;
– Ordinul 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind
reevaluarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice;
– Legea nr15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active
corporale si necorporale, republicata, actualizata.
TEMATICA:
– Organizarea si conducerea contabilitatii;
– Obiectul legii privind finantele publice locale;
– Obiectul legii privind Codul fiscal, actualizata;
– Norme metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii
institutiilor publice, Planul de conturi si instructiunile de aplicare a acestuia,
actualizat;
– Norme generale privind documentele financiar-contabile;
– Regulamentul operațiilor de casă;
– Obiectul legii privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții si
răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor;
– Obiectul Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind
introducerea sistemelor moderne de plată;
– Obiectul Legii nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare
privind operațiunile de încasări şi plăți în numerar şi pentru modificarea şi
completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind
introducerea sistemelor moderne de plată;
– Normele metodologice privind organizarea si efectuarea inventarierii
elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
-Normele metodologice privind reevaluarea activelor fixe corporale aflate in
patrimoniul institutiilor publice;
-Obiectul legii privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale
si necorporale.