CERINȚELE POSTULUI:
- Studii: superioare
- Atestat șef serviciu voluntar/privat pentru situații de urgență (cod COR 541901) avizat de Ministerul Educației /Ministerul Muncii și Solidarității Sociale
APTITUDINI ȘI ABILITĂȚI:
- Comunicare, capacitate de a lucra in echipa, capacitate de organizare, analiza si sinteza, gandire analitica, obiectivitate.
PRINCIPALELE ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Să respecte programul de lucru;
- Controlează și urmărește modul în care se aplică reglementările legislative în vigoare privind Prevenirea și Stingerea Incendiilor de către toți angajații;
- Asigură instruirea și informarea personalului tehnico-administrativ în probleme de Prevenirea și Stingerea Incendiilor;
- Asigură instruirea și informarea personalului tehnico-administrativ în probleme de Prevenirea și Stingerea Incendiilor prin cele trei forme de instructaj;
- Elaborează împreună cu conducerea RAADPFL Craiova, lista cu dotarea echipamentelor de protecție și de lucru a salariaților;
- Întocmește planul de intervenție în vederea Prevenirii și stingerii Incendiilor pentru toate punctele de lucru;
- Întocmește întreaga documentație cu privire la obținearea avizelor, acordurilor și autorizațiilor de mediu, precum și a documentației de mediu necesare obținerii formelor de punere în practică a diferitelor activități ale RAADPFL Craiova – pentru toate punctele de lucru;
- Execută orice alte sarcini dispuse de conducerea RAADPFL- cu specific N.G.P.M. și I.S.U.
- Acoperirea riscurilor potențiale din sectoarele de competență atât din punct de vedere preventiv cât și operațional;
- Executarea oportună a misiunilor și operațiunilor specifice;
- Corelarea performanțelor tehnice ale mijloacelor de intervenție cu specificul și gradul de periculozitate al situației de urgență, în vederea unei exploatări optime și cu eficiență maximă a acestora;
- Pregătirea și antrenamentul personalului;
- Respectarea Ordinului Ministrului Administrației și Internelor nr 158/2007, a Legii 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, a Legii 481/2004 – art. 15, a HG 1490/2009 cu modificările ulterioare
- Să asigure organizarea corectă a activității pentru situații de urgență
- Să asigure coordonarea activității pentru situații de urgență
- Să asigure cercetarea activității de securitate
- Să analizeze în permanență zona alocată pentru găsirea de noi oportunități de colaborare;
- Să organizeze, să planifice, să evalueze necesarul de resurse: materiale, financiare, tehnice și tehnologice, umane, timp pentru fiecare beneficiar/proiect
- Să asigure menținerea capacității de acțiune a personalului de securitate
- Să realizeze controlul activității de securitate din obiectiv
- Să planifice activitatea proprie
- Să asigure programa și materialele necesare pregătirii continue a angajatilor din subordine
- Să se ocupe de coordonarea planificării activităților și măsurilor de protecție
- Să se ocupe de elaborarea documentelor specifice
- Să asigure activitați de mentenanță și service aferente sistemelor de detecție și alarmare efracție, supraveghere video, control/ admitere acces, pază perimetrala și a sistemelor și instalatiilor de semnalizare
- Să asigure testarea, evaluarea și punerea în funcțiune a sistemelor de detecție și alarmare efracție, supraveghere video, control/admitere acces, pază perimetrală și a sistemelor și instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu
- Să se ocupe de consilierea conducerii instituției pe probleme de securitate
- Să se ocupe de monitorizarea realizării măsurilor de protecție
- Să stabilească și să realizeze măsurile de protecție civilă a angajaților și bunurilor materiale proprii;
- Să conducă nemijlocit acțiunile de intervenție;
- Să fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact;
- Să aducă la cunostință de îndată administratorului accidentele de muncă suferite de propria persoană sau de alți angajați;
- Întocmește și supune aprobării directorului general planurile de pază cu privire la activitatea de securizare a obiectivelor;
- Instruiește personalul privind executarea sarcinilor de serviciu la intrarea în program, cu ocazia controalelor efectuate sau ori de câte ori este nevoie;
- Ia măsuri pentru respectarea planului de pază al fiecărei locații-obiectivul în care agenții de pază își desfășoară activitatea;
- Informează pe cale ierarhică producerea unor evenimente deosebite în timpul serviciului, încălcarea regulamentului, procedurilor și normelor de lucru, precum și existența unor lipsuri sau eventuale încercări de efracție;
- Inițiază acțiuni preventive/corective pentru a preântâmpina disfuncționalitățile care pot afecta serviciul de pază;
- Răspunde de respectarea SSM și P.S.I la locul de muncă;
ACTE NECESARE PARTICIPĂRII LA CONCURS:
- cerere de înscriere la concurs adresată Directorului General;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea;
- copii ale documentelor care să ateste studiile absolvite şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări/perfecţionări;
- copie a carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazier judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate, eliberată cu cel mult 1 lună anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae;
- copie a certificatului de nastere;
- copie a certificatului de casatorie, daca este cazul;
Concursul se va desfășura conform Regulamentului de concurs încadrare/promovare pentru ocuparea posturilor din cadrul R.A.AD.P.F.L Craiova.
Tipul probelor de concurs: probă scrisă și interviu.
Dosarele se depun la Registratura regiei până la data de 02.10.2024.
Data susținerii concursului se va afișa la sediul R.A.A.D.P.F.L Craiova din str. Brestei nr 129A.
BIBLIOGRAFIE:
- Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor.
- Legea nr.481/2004 privind protecția civilă.
- Ordinul nr.51/2024 pentru aprobarea criteriilor de performanță privind constituirea, încadrarea și dotarea serviciilor voluntare și a serviciilor private pentru situații de urgență.
- Ordinul nr.89/2013 privind aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, pregătire și desfășurare a activității de prevenire a situațiilor de urgență executate de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și structurile subordinate.
- Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor.