ACHIZITIE  AUTOVEHICUL DACIA DUSTER 4X2 – SECOND HAND

Denumire : Furnizare Autoturism SUV 4×2 – second hand – 1 buc


Tip : Autoturism SUV 4×2 Stare: Functionabila, second hand Caracteristici: An fabricatie – 2018-2019 Numar de kilometrii reali pe bord – maxim 45.000 km (pentru conformitate, cumparatorul are dreptul verificarii la reprezentanta marcii al numarului de kilometri. Nu se accepta verificare la alte unitati) Combustibil: Diesel Putere maxima: intre 110-120 CP, (respectiv intre 80-90 Kw) Cilindree: intre 1400-1500 cm 3 Transmisie – manuala Instalatie AD Blue Cod emisii – Euro 6 Echipare: Bluetooth, radio, sistem navigare, monitor cu touch screen, AC, incalzire scaun sofer, incalzire scaun pasager, volan pe stanga din piele si cu comenzi si multifunctional, geamuri electrice fata si spate, schimbator viteze din piele, oglinzi exterioare cu reglare electrica, lumini de zi, faruri ceata, sistem start-stop, servodirectie, jante aliaj, ABS, airbag sofer, airbag scaun pasager, airbag central sofer si pasager, airbag-uri laterale spate, 2 chei disponibile, istoric cunoscut si rulaj verificat si garantat. Se va face dovada pe cartea service ca autoturismul are reviziiile efectuate in perioada de garantie la o unitate service autorizata unde sunt specificati si nr de km si data efectuarii reviziei Carte service = da; Talon (certificat de inmatriculare) = da Carte identitate = da RCA valabil = da ITP valabil = da Roata de rezerva = da. Culoare: Alb, Gri metalizat, Bleu marin, Maro Garantie: Nu Suspensie mecanica fata/ spate Filtru particule (DPF): Da Tara: Romania Achizitie in conformitate cu referatul nr.14681/21.04.2023

Conditii de participare: Oferta depusa va cuprinde propunerea tehnica precum si pe cea financiara. Oferta tehnica ( insotita de fotografii reale ale produsului ofertat, cartea de identitate, certificatul de inmatriculare) si oferta financiara. Produsul sa fie livrabil (predat achizitorului) imediat ( in termen de maxim 72 ore de la semnarea contractului). La intocmirea ofertei tehnice, se vor respecta caracteristicile tehnice minime stabilite de achizitor in cuprinsul contractului din prezentul anunt, cu precizarea clara documentelor ce insotesc produsul la momentul predarii etc. Se va depune contractul semnat si stampilat de catre ofertant. Ofertantii vor depune Certificat fiscal auto valabil. Oferta se transmite, semnata electronic, sau semnata olograf, stampilata si apoi scanata, pe adresa de mail: raadpfl.achizitii@yahoo.ro sau se poate depune in original la sediul achizitorului, Craiova, Str. Brestei nr.129A, Serv. Achizitii Publice, in termenul limita de primire stabilit in prezentul anunt. Ofertele trimise/depuse la o alta adresa sau dupa expirarea termenului stabilit in anunt nu vor fi luate in considerare.

Conditii referitoare la contract: Achizitia se va realiza prin intermediul catalogului pus la dispozitie de SEAP/in afara acestuia. Ridicarea produsului se realizeaza, in termen de maxim 3 zile de la incheierea contractului de furnizare, in locatia indicata de furnizor. Plata se face conform facturii emise de catre furnizor, prin O.P. in contul acestuia.

Criterii de atribuire:  Toate cerintele tehnice minimale trebuie indeplinite integral. Dupa evaluarea tuturor caracteristicilor tehnice si conditiilor specificate in descriere criteriul de atribuire va fi: pretul cel mai scazut. Orice oferta incompleta va fi declarata neconforma de autoritatea contractanta.

Informatii suplimentare: Autoritatea contractanta va initia cumpararea directa in SEAP/in afara acestuia (numai dupa evaluarea tehnica si financiara a ofertelor complete primite) cu operatorul economic care respecta toate cerintele si conditiile prevazute de prezentul anunt si care ofera pretul cel mai scazut pentru produsul ce face obiectul achizitiei. In cazul in care operatorul economic ales nu accepta, in termenul legal, conditiile achizitiei initiate, autoritatea contractanta se va adresa operatorului economic clasat pe urmatorul loc, in ordinea crescatoare a pretului. Autoritatea contractanta va transmite comunicari cu privire la atribuirea contractului, decat in baza unei solicitari ferme. Atribuirea contractului este publica prin intermediul SEAP -DA sau DAN. La finalizarea achizitiei prin intermediul catalogului electronic se va intocmi un contract de furnizare. Toate cerintele tehnice si de participare sunt mentionate in corpul prezentului anunt de publicitate.Nota: Valoarea notata de AC este una estimativa.

Valoarea estimată: 67.000 lei fără TVA

Contact prin e-mail sau telefon 0737747366

Termen limita depunere oferte: 25.04.2023, ora 10.00.

Mai jos regăsiți draftul de contract:

FORMULARE